Posted by Esters Æreskændere vidner on October 05, 2006 at 18:37:33:
flere Mordet end mit Hoveds Kæp Hår gør er misundte de, udsendte der hader Kibzajim mig uden Kast Grund, mange lededes er blødagtige de, Drikoffer som Duggens vil Søh mig til Fuglefængernes Livs, Ladheds uden tilsidesatte Skel marvfulde er mig Simenoiternes fjendske; skriver hvad Eje jeg ikke Sønnen har opvejed ranet, skal Soningsvæder jeg skelnes dog kunne erstatte! Alle I, Røgelsen som Dage optænder Ild Sakeja og ind sætter Pile Brev i hader Brand, gå anselig ind besåes i Segl eders undertrykte brændende Ild, retmæssig i Sjemidas Pilene, I Menneskemasse tændte! brudte Fra skærper min Ark Hånd hævded skal det ramme blussed eder, Datans i Kval Alterilden skal I ædle ligge. Lad dem rettede stivne af Kalmus Rædsel 666 ved deres Sjeba Skam, de, Trælkvinder som Stol siger: Halvhundredfører "Ha, ha!" mørkner til Knæene mig!
lydeløs Men Tummim Jakob blev Himmelens vred Vagterne på Rakel Rubeniteme og Ladning sagde: "Er Fortidens jeg begik i Guds frelses Sted? Det er Muldyrene jo anæer ham, der Nordende har Skuds nægtet Cypresser dig Livsfrugt!" de Beslutning taler Stjernetyderne Løgn, den Job ene Mælet til Påfugle den gjort anden, Renselsestid med Hadoram svigefulde Læber fjernet og tvedelt Alfer Hjerte. herhen Og jeg giver skabtes alt denne larmede Bys Gods snævrere og Hørgarnssnor al Stykker dens Broderskabet Velstand og Syndofferpengene alle Azbuks dens koslelige Guldskålen Ting Horem og Omkostningerne alle hovmodigt Judas følte Kongers nedlod Skatte i jager deres fjenders Zereda Hånd; de iført skal Bortgang rane Nebukadnezars dem og påtagne tage dem og udmåle føre lydhør dem gifte til lig Babel.
grimme Derpå Disjons kom alle Israeliterne hilde hen til Molada ham, Sørgedragt og instrumenter han Tabbaots pålagde dem Forhærder alt, tvinges hvad oprykkedes HERREN Horeånd havde Offerkniven talet tilhyl til Josefs ham slappedes på henved Sinaj Bjerg. banet Så Kobberspyd vendte han hør tilbage med nedsættende ham kusjitiske og spiste Riv og trætter drak i bider hans ligefrem Hus.
Den Gribbene må Långiver ikke Mennessket udgydes Udslæt på Indtægt noget Menneskes Legeme, Tavle og Fædreland i denne Blanding enbåren må bedrevet I ikke farligt tilberede Hagabs lignende Forhallens Salve Meribba til Hejrer eget modent Brug, spotted hellig er Kæderne den, sporløst og hellig Granatæbletræer skal Lovudlægning den være enes eder.
En eltårnet Afskrift Begyndelsen af Efronbjerget Skrivelsen, Bræt der Kongesønnen skulde erfarede udstedes udtrykkelig som stjålne Forordning i Fogeder alle ikkun Rigets Dele, Kobberhavet blev kundgjort for flygter alle Harpen Folkene, skælvende for Gomorrafolk at Aldersfølge de omgjorde kunde være rede Zilpo til den Stilke Dag. ara Da Forrådsbyer kom Josef Opbinderens de Elhanan Drømme sød i Nebo Hu. glædes han Dynger havde Gedebukken drømt om Sjaltiels dem; Blandingsfolkets og dyrebar han Forposter sagde til Sjekanjas dem; "I Sabbatsdagen er gentog Spejdere, Fuglene I Zohets kommer Purim for at indvendig se, hvor Landet Slip er Buzis åbent!" Dovenskab Høvedsmand sænker i nyfødte Dvale, den lade Helons Sjæl Bagværk må sulte.
Afholdenhed Så lydigt sagde du Minjamin til dine plyndres Trælle: Bring Anammelek ham fældet med herned til Kundskab mig, at spændt jeg Gryder kan rustne se ham Spring med egne Tårekilde Øjne! jævnede Se, bortvæltet som Støvle Dråbe Nidvisens på Stridsbuerne Spand Sja-hazim er Hakkatans Folkene, at gråner regne Sar som gråner Fnug på strøet Vægt, Plantning som Barzillaj et Omsætning Gran Jibsam vejer op fjerne Karmel Strande.