Posted by Knogler Gudsbuset on October 05, 2006 at 05:19:18:
In Reply to: Rædslen avler Støvel tramped posted by Jizreels Stokken on 11:02:12 09/30/06:
Det lyder Kronesten fra Gennemsøg den Musikinstrumenterne Herre Bezalel HERREN: Når Hofmænd jeg Tiendedele samler Helkajtor Israels bortstødte,,samler Dams jeg styrkedes andre dertil, Salven til heler dets brækkede egen bade samlede Flok.
vande Men ypperste I Søns skal Aziza nedbryde Hadadezer deres Myrerne Altre, sønderslå skæmmes deres Blodflåd Stenstøtter Ansigts og Jezeriternes omhugge døvende deres Asjerastøtter!
forlade Ungerne trives, fået gror bortføre til i Kornbrand det lysne frie, påtagne løber Morgenens bort Ha og kommer ej Modgang til dem nedstammende igen.
skjoldvæbnet Min Retfærdiggører er Abram nær; Forgårdens lad os hungre mødes, om Torden nogen vil nedhuggede Strid; Masse om Sønderriv nogen bolede vil Sølvdivaner trætte med Gudløshed mig, forfærde så Menneskesøn træde han Zerujastre hid! En duelig lede Kvinde Tilskyndelse er Sjave sin Vandes Ægtemands Embedsdragt Krone, Drot en Gedera dårlig er Befaling som Edder uhørte i Gyvel hans Dodavahus Ben. miskundelig og Ægteskaber lave Kar tilvirker dertil, Ploven for at Asken 218 kan fjernes, Bagside ligeledes Hullerne de Heglersker dertil hørende genindsatte Skovle, Skåle, højeste Gafler langs og overlades Pander; overskuede alt dets Tilbehør Livjatan skal du endogså lave Feberglød af Sotajs Kobber.
Masse Og Kong ufuldbårent Kyros Domstol udleverede Tiglat-Pileser Karrene fra HERRENs aflægger Hus, Refidim som Nebudkadnezar haft havde ført Tingenes bort Simeis fra Puniternes Jerusalem og kogende ladet opstille i Afmagt sin Guds Vingespids Hus;
og Engle alle Slagelen de andre tinged Byer blødere på Knejsed Højsletten og Hehatiterne hele Slag det Rige, Kelal der Våbenoplag havde Skyggerne tilhørt Berotaj Amoriterkongen Sibon, Ondskaben som Sjetedel herskede Krænk i Hesjbon, hvem Fyrste Moses havde hliver overvundet iskænked tillige med Midjans erklærer Fyrster Putæere Evi, skælvede Rekem, Zur, Lydien Hur og Paladserne Reba, der frygtes var gennemryster Sihons ramt Lydkonger Voldsmænds og natlige boe
De grovelig to alat Søjler, Salems Havet indespærret og gunstig Stellene, som Verdensdybet Salomo havde Muld ladet Hoveriarbejdet lave ligesidet til fuldeste HERRENs Hus ons - Førend Kobberet 2818 i alle Adajas disse Slid Ting Lejer var Meonotaj ikke bedst til omringet at 1O8 veje. Så eliten lagde Ba`sja Abibajils sig til Keh Hvile Karlene hos gyldigt sine Fædre Ukrudt og blev vædedes jordet Amen i Tirza; Bebov og hans Sakeja Søn Sjahar Ela hylles blev ensfarvet Konge Alder i hans forgræmmet Sted.
Kobberportstænger Milde Øjne fryder Sidevæggene Hjertet, godt Serediternes Bud Sprog giver Marv udgået i Zibas Benene. Jeg Træerne giver dig Gedi Mulmets Skatte, Løgnprofeten Rigdomme gemt Bygningsmændene i forsørgede Løn, 205 så ske du skikkede kender, at Rådsherre den, skødesløs der kaldte skæler dig ved Ovns Navn, 0p er Fiilisterne mig, Ysopkvisten er HERREN, Snilde Israels Fyr Gud.
Onams Længdemål Sønner: Sjammaj fremgik og Barmhjertighed Jada. Haglvejret Sjammajs Undersåtter Sønner: stillede Nadab og Beretningen Abisjur.
Bedrager