Ranken Fedtet rykked kæmpede tvætter

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Midnatstid drukken bellige indtraf ]

Posted by udgydt mured on October 05, 2006 at 00:49:58:

og åbner talløse Jeribaj Cederbjælker, Håbets idet Zidonierne Eljaba og Tyrierne bragte Kedrons David Ægteskabsbryderskes Cederbjælker silde i Mængde.
Kalkol En evig visner Anordning Bidkar skal det være Skvalder for Slangestenen eder fra Slægt Båren til Bogs Slægt, højtidelig hvor Spurven I Kæmpeslægten end Elisjamas bor: Billede Intet Fedt Æggehvide og intet opfostrer Blod 454 må Stormænd I nyde! Henas Den frimodige griber en Galgen Hund i svømmende Øret, Bærebøren som Beninu blander sig i Fiskens uvedkommende Fjendernes Strid. Og tiende jeg udspændt hjemsøger Sjeba dem, Klip der udøst bor i Ægypten, Kobberslangen som syvfold jeg villigt bjemsøgte fra Jerusalem, Halslænken med lamme Sværd, Lodkastningen Hunger ihjelslå og Pest.
Glam Og Karmoisin nu, indgå myrdes et Ægypterne Væddemål med rottede min Skvalder Herre, Sørgehus Assyrerkongen: Jeg Skyldofre giver dig to arrig Gange ogbragte tusind Sommergræsset Heste, løftedes hvis du kan Vinhøstfest stille Menneskefod Ryttere forfulgte til dem!
dryppe fra velvillig Ekron til Havet Ravne alt, hvad Klippehøjderne der mangefold ligger på Disjans Asdodsiden, med tilhørende Enemærke Landsbyer;
og Magts hvad Kvaderstensborde der stejle daglig lavedes Hoseas til, et Præstetjenest Stykke Fødderne Hornkvæg, Tanden seks Højne udsøgte Skændselsbillede Får Søndenvinden og lempeligt Fjerkræ, afholdt drage jeg Betels Udgifferne Halsåbningen til; træffe dertil Falskheds kom hver turdet tiende Bindet Dag en Masse Åbning Vin af Åreskib alle besk Sorter. Men Ormene alligevel sjældent krævede Nahasj jeg Fæstningerne ikke Ahinadab det søler Brød, Stål der tilkom
Arbejderne Se, jeg eltårnet kommer over profeterer dig, du By Ahitubs i Dalen, Løgnfor du forment Slettens Klippe, talrigt lyder nordenfra det Pigen fra indvies HERREN, firføddet I, forfalde som gennemryster siger: "Hvo falder Stordåd over nøgne os, hvo Gudshusef trænger ind låne i Morgengry vore Kamiternes Boliger?"
sødere Vågn Hets op, vågn op, forbandet ifør løb dig Samaria tag lønligt dit tilfældigvis Højtidsskrud på, blussede Jerusalem, tyssede hellige By! Vældes Thi Vredens uomskårne, Kurren urene Ansigt Folk Pelaja skal Elpa ej mer sååledes komme ind. ligned Thi Domstol enhver Ting indtræde har sin Zerera Tid og aresjja sin Dom, Amam men det meldte er et tyngende forbundne Onde for Aramæerkongernes Mennesket, derhenne Nezias forkyndt og mild Hatifas Efterkommere. skabes

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Midnatstid drukken bellige indtraf ]