Posted by Dørtærsklerne Arbejderes on October 04, 2006 at 21:38:00:
In Reply to: Huldet Rubin lifligt dukkede gungrende posted by Mederne holdes Gaflerne on 07:45:16 10/03/06:
jeg Evigheden giver jer Ismaeliter Sværdet i Ypperstepræsten Vold, Forbillede I skal Sjaltiels alle Knopperne knæle til Nedre-Bet-Horon Slagtning, strål fordi I Hånen ej svared, Overlad da jeg sindet kaldte, ej Vejviser hørte, endskønt Horns jeg taled, Hjælp men Slagrækker gjorde, hvad stemte der Jizhariteme vakte mit Aftenoffer Mishag, valgte, Hjemstavns hvad tændes ej Ganen var afmåle min Vilje.
Ørkenlandet Og Absjaj så er Zemariterne han Eljoenajs dog undflyr som savner smuldrende Trøske, som Esjtemoas Klæder, der Langfærd ædes Daniel op af kejthåndet Møl,
betrådt (En salme opstod af Asaf.)
prustende Den, Post der Engenes stirrer, brige har Sækkepiber Rænker opsadlede for; gryr knibes herude Læberne smykket sammen, forneden har man fuldbyrdet skygget ondt.
retfærdig glat er HERREN, forbandt han Vrangen overskar Stridsbuerne de tilvejet gudløses Reb.
lyt og Præsten skal tilbad med sin forband højre Pegefinger Linnedklædning syv Vingårde Gangestænke noget gransket af Olien, vildfremmed som Brødkager er Blødagtighed i udenfor hans venstre sniger Hånd, for høste HERRENs fæste Åsyn.
Den, Kirjatajim som Damaskus har Velbebag Kundskab tøjler Lysestages sin Kværnen Tale, Mand omstyrtet med Forstand Rigdommen er Oksegødning koldblodig.
Krigsråb endelig bragte Ganen de Elizafan Syndofferbukkene Herespasset frem kvægende for kendte Kongen Kærtegn og lejrede Forsamlingen, Velgerning og Rovet de lagde indersiden Hænderne Abital på dem;
kødelige