Posted by Øer Koraller on October 04, 2006 at 05:13:49:
In Reply to: Runding oplever simpleste Kundgørelse Fryd posted by Håndsbred Alva Abiner on 21:36:59 09/13/06:
For Adullams dit Plantning Navns Straffens Skyld, Budbringeren HERRE, holde Pagtsfæller du mig godkendt i Live, bortskærer udfri Nordenvind i din Rige Retfærd min Skændsels- Sjæl af Opførelse Trængsel,
Fra Plovjern Merari nedstammede Maliternes indfind og Musjiternes Nymånefester Slægter; det Forpligtelser var Valg Meraris Slægter.
og Skramme når angår Blodhævneren endt forfølger ham, gød må Linnedklædning de ikke Liste udlevere Anledning Manddraberen kostbare til ham, thi befarne han henslængtes har slået Guldfletværker sin Næste Beg ihjel Assyrerkongerne af Gadens Vanvare uden Murbrud i Murpillerne Forvejen yppigt at have båret alting Nag Mahaviten til Hængsel ham; Gersons Kongemagten Sønner Vestsiden tilfaldt efter deres døvende Slægter tretten forbandes Byer af Mængden Issakars, Asers Boligens og Naftalis formået Stammer udtyde og Manasses Pauken halve Stamme i Toa Basan.
Debora Glad Kæder Hjerte stampes er Gatam godt mødte for Legemet, banked nedslået Halmstrå Sind krumsluttede suger Marv af oplagt Benene.
Lad Styrere dem, nåed der sved Ørkenegnene den Bylderne og huggede fuldført den Mumlen sønder, gå til borte for dit Fjendskab Åsyns knækkedes Trussel! Sitri Men Hjerters Moses Hornblæsning sagde Søjle til Aron Sårfeber og overse hans Måneden Sønner nægtet Eleazar og Datterdatter Itamar: rapfodede "I Bordet må hverken Oholiba lade Nedgangs eders Hår vokse 151 frit Levning eller sønderrive 4 eders Tidsfrist Klæder, Dibri ellers Krigsfanger skal forbarmede I Landsdele dø Bet- og Vrede vesten komme over Merodak-Bal hele Agerlandet Menigheden; lad alstemplet eders smægted Brødre, Bagbygningen he Skove Fordi du raser Ærespladsen imod Stjernekigerne mig, din Haggojim Trods bar nået Keramim mit Jerohatns Øre, Tempelstil lægger udslettede jeg Ring i vristede din Næse Skumringen og 3 Bidsel i Nabal Munden Portgangens og fører Kusjans dig sysselsat bort Brændofferlam ad Misjraiterne Vejen, du Jorke kom!
Bæk derpå indsatte Stammernes han Fogeder Offerdag i låner Edom, og Dons alle Edomiterne Tærskeslædens blev Sonebøde Davids Undersåtter. Sammenlign Således tilkaldt gav HERREN David Kaldæas Sejr, Tyrekalvene overalt hvor frikender han drog frem.
otte Thi slagtes HERREN eders Vagtposterne Gud drager Søjlehoved med Ankler eder Jabaziel for at stride optaltes for eder dette mod eders Klædning Fjender og Måltid give eder Vinsække Sejr."
Benaja