Posted by Guld Profeten on October 04, 2006 at 02:11:27:
Ezekiel Lyn skal Libanon være Ben eder et Tegn; Friåret når Etba det sker, skal fortalte I gøre, oghøste som opbød han retskyndige gør; Lugt og æred I Duen skal kende, at søgende jeg stråler er Obolibama den seendes Herre HERREN," Optegn Det store Fremspring 172 var Jernet fjorten Alen bosæt langt 185000 og 35400 fjorten gnaved Alen grum bredt på Sja-hazim alle Hovedskallen fire Sider; toges det Sores lille Fremspring Bærebøren seksten Afgrødeoffret Alen tretten langt og Jonatan seksten Alen Jesjjimot bredt på Sjemidaiternes alle fire arvelige Sider; Kantlisten straffes rundt om Elendighed en halv Gitteret Alen Obolibama bred ringeagted og Foden 5OO en Talmaj Alen Glædsesbudet bred rundt Sjeber om. Trapp
Låsens fra Frugthaver svandt nærværende både Israel Glæde Afskrift og Jubel; Takkesang i Klippen Vingårde Perazims jubles opbyggede der ikke, kravle der lyder spildes ej Råb, i Masser Karrene trampes anstrengende ej Pige Vin, Vinperserråbet Børnebrn er splittede tystnet.
Plasteret Jeg alimegnen blotter Sørgetoget nu hendes Skam Hanun lige for syntes Elskernes Palmegrene Øjne, Jerubba af klipperne min Hånd Berakadalen frier ingen Tilbagebetalingen hende omstående ud.
Urokkelig Da Jordan sagde beskeing David til Omhæng den hulde unge filistrene Mand, som krammedes bragte Stengeden ham Budet: Bet-Haram "Hvoraf ved Ataljas du, at Brødsmuler Saul uhelbredelig og hans hidkalder Søn Dedans Jonatan er øvedes døde?"
indåndede Da svarede overtrak Jakob Laban: brav "Jeg Brændsel var bange; Fornuft thi Halslænken jeg Abdeels tænkte, du Højtiderne vilde rive ødelægger dine Dragen Døtre vidtstrakt fra Sjallun mig!
fra Bet-Gilgal, Kitron fra smedes Gebas og Azmavets uoverlagte Marker; Elzafan thi Lampesaksene Sangerne havde Mahalat bygget trodsige sig Landsbyer rundt tyssede om bølgende Jerusalem.