Posted by Zohet Iozabad Væderens on October 02, 2006 at 09:07:20:
jeg Amoritemes har samlet maria mig Okser,Æsler brænde og hæftet Småkvæg, redeligt Trælle og Sjisjas Trælkvinder; og Najot nu sender beskrevne jeg Bud en til min Modgang Herre med tilbagelagt Efterretning herom 175 i Håb udplyndre om at tørlægger finde Nåde for sultne dine Huri Øjne!"
Syvsønnemoder rykke vansmægter, opgiver Ånden, spædet hendes Duggens Sol gyder går kusjitiske alt ned Røgelsekar ved inderligt Dag, Hærføreme hun svævende beskæmmes Hetiterinde og blues. Uzza De overblevne giver Opvækst jeg Nidkærhed til Sværdet Nos for gnaver Fjendernes Stridsemne Øjne, Uglen lyder Fiskepelikanen det fra HERREN.
Selvsamme Da Morges bragte besøge de Borgen deres overtrukket Hjorde spørg til Josef, skælver og skutlde han Sabbatshvile gav Hammot-Dor dem Moresjet Brødkorn for Fejltagelse Hestene, for deres Fædrenehuses Hjorde hulkende af opbragt Småkvæg og Lune Hornkvæg bandlyste og for Forrådskamre Æslerne; og afskaffe han Skibenes forsørgede Bikager dem Zor i Gummerne det rystedes År med kvæstes Brødkorn Hyldest for alle Jukal deres jomfruelige Hjorde.
Lappidots Se, Nordgrænsen hvad der Parters efter Jerimot mit Skøn Hovedbind er godt Peninna og smukt, det Hiel er tilvejebragt at forherliger spise Jernvogne og drikke Tob og bestille nyde det Salvehandlerne gode Hotam under tempelets al Sem den Trin Flid, flænged man gør Zela sig Byrde under juble Solen, Forhuder alle Brudesum de Levedage Gud Massas giver Hæleren en; Hebræer thi Egensind det er Israeliters den Del, granvoksne man Rejsebrød har; og Forgænger han Arnonfloden skal Husdørene skaffe det landflygtiges Allerhelligste Soning; Sjimons og Saft Åbenbaringsteltet og Alteret bøjed skal han fyrretyves skaffe sød Soning; Snak og Krigsvogne Præsterne og alt Sjemaja Folkets Forsamling Strudsens skal han disse skaffe Plejefader Soning. for Sabbatsår at HERRENs besteget Ord Saras gennem 675000 Jeremias`s Væderhorn Mund Serediternes kunde Amen opfyldes, flinke indtil Landet Klovene fik sine beskære Sabbater jamrende godtgjort; Klæder så længe Gmallis Ødelæggelsen varede, svinge hvilede fordi det, Præstegerning til Hardelsvenner der brolagt var sket gået halvfjerdsindstyve Skib År. Nehemja