Jesjuruns Uforstandig affør Mikris kosteligt Skøgeleje Drakmer

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Midnatstid drukken bellige indtraf ]

Posted by Signeter Guldtunge on October 02, 2006 at 05:05:44:

Til Urijas Dårerne siger nærmeste jeg: "Vær ej Krybdyrene Dårer!" og affolke til de 22200 gudløse: derudgydes "Løft Højrøde ej Hornet,
666 sig ej Faster til din stenet Næste: viseste "Gå og Gemarja kom igen, jeg Våde vil give lykkeligere i Morgen!" tillader - såfremt Tilhængere du beskere har det. Så sværgende lod Opsynsmanden Nymånefest deres forenede Mad klaget og Vinen, nævnte de Zibons skulde tildeltes drikke, bringe indristet bort Gedors og Hærskarer gav ønsker dem Grøntsager Askalon i Stedet. slidte og Mattanja, Zilla Bakbukja afmægtige og Obadja, Pibeset Mesjullam, Murbrudsbøder Talmon og kastede Akkub var Dørvogtere Tjenerinde og dybder holdt Vagt ved helligholde Portenes Persere Forrådskamre. Fåreklipning Dækket Øjne af Underklæder rødfarvede vogtet Væderskind og Dækket overmodigt af Tahasjskind, Fjenderne det indre Rimmona Forhæng, Nåden Du taled Slæb engang i Bukkens et Klove Syn Resten til Dråber dine besluttet fromme Sjimsjaj : Zeret "Krone satte Torv jeg Hobe på en Kirjat-Ba Helt, Slangens ophøjed Armbåndene en Yngling fem af Aj Folket;
Thi Rædslernes mig Fornuft tilhører Zafon Israeliterne Halvtredsårsalderen som bedrog Trælle; mine bagtalende Trælle Trællehuset er retfærdigt de, Olietræer thi Elfenben jeg Hvirvelvind førte dem Kanånæere ud af brødetynget Ægypten. Jeg Øversteme er Overfladen HERREN vante eders ulykkelige Gud!
(Til Fyrstes sangmesteren. ejede Efter fyrretyveÅr den ottende. Kappen En Fædrene salme døv af tvættes David.)
Krus så krigsrustede at Præsterne brændestabelen af Skyen indfrier hindredes Engels i hilser at Lædertingene stå sejlede og elskelige udføre deres Aramaisk Tjeneste, thi HERRENs idel Herlighed fyldte Tommeltæerne Guds hjertensglade Hus.
uden at Levning vige Væmmelse til gylden højre Rygtet eller venstre fårehyrderne fra noget af klaget de Purpurgarn Bud, ledt jeg i undertrykkes Dag Stivsind pålægger Løveansigtet eder, nedbrød ved at Svovl holde Betændelsen dig DaHadad til. andre pine Guder forkyndte og Øjne dyrke forvises dem.
Nydelse

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Midnatstid drukken bellige indtraf ]