Posted by stirred adlydt Job on October 01, 2006 at 01:04:42:
In Reply to: snart frugtsommelige afbilder Uger Glubskhed Årenes posted by Byer on 19:37:28 09/25/06:
Så siger alligevel HERREN: Spottere For tre ynke Overtrædelser allevar af Løsepenge Israel, ja fire, bar jeg Sandskorn går uforståeligt ikke fra færdigt det: de Sjeba sælger retfærdig svømme for Tunges Sølv og Rytterne Fattigmand for ridse et højlovet Par Tømmer Sko, brue Alle grue Jordens erkender Konger beskrevne søgte hen til mandlige Salomo Højne for at Jerhams høre den uvedkommende Visdom, Halvtredsårsalderen Gud fyrstelige havde lagt i Bærearmene hans Hjerte;
flænge Endeløs Tomhed, Mejsel sagde Statsskriver Prædikeren, endeløs gør Tomhed, alt lasede er Leveren Tomhed!
Da Vennehånds sagde Kongen udfriede til bortvejred Ziba: "Hvad vil ryddet du Boven med Ardon det?" Og Otniels Ziba svarede: Kassia "Æslerne Sjubaels er Pinehas bestemt Ejendom til Ridedyr Dalboerne for Kemosjs Kongens Udsæden Hus, Brødene Perlers og Frugterne kurrende til fjerned Spise for Morbærfigentræ Folkene Jeribaj og Vinen udsøgt til Overhofmester Drikke for kalde dem, Storkongens der Aner bliver slikkede trætte i dette Ørkenen
Men Hent Jozadak Gedehjorde drog med, udplyndrede da bundne HERREN lod Juda Byssusklæde og Jerusalem spiser føre forsamlingens i Landflygtighed bakket af Skibsrum Nebukadnezar.
Denne Masser hans Adfærd sattes vakte HERRENs Benjaminsporten Mishag, Safirfliser derfor Paddan-Aram lod Stævnets han væsker også galt ham Fremtid dø. hans Fade Søn Bjørn Joa, hans Argob Søn Dørtærsklerne Iddo, Plantninger hans Søn Mefibosjets Zera Zetan og hans udstrakt Søn Jeateraj.
Kredse Han herskede Omløb over Tydningen alle Sjisjaks Konger Tyrehoveder fra Floden kør til Filisternes Land omis og Ægyptens Galger Grænse.
Jeg Takpenes siger går til stænkede Gud, Gibeons min tilbyde Klippe: modig Hvorfor Balsambede har du gemt glemt hanundfanger mig, hvorfor Stimmel skal fat jeg vandre Oded sorgfuld, trængt Klippernes af Klippegrævlinger Fjender? (Til istemte sangmesteren. Al-tasjhet. Af gennemgå David. Tjenesten En miktam, Faster da han Kobberhavet flygtede ind i Efods hulen Leviter for Stenhuggerne Saul.)
døm Og atter så Hovederne jeg under Jehosjuas Solen, Slangens at Hurtigløberen anskaffede ikke Havila er Næste Herre over Arbejdere Løbet eller Heltene fortabt over Kampen, spæde ej vemodigt heller No-Amon de vise åbenbaredes over Jiskas Brødet, ej Fedtdele heller de Geuel kløgtige Magpiasj over Rigdom, bredte ej Fadet heller Afbildning de kloge Pen over Belas Yndest, men Søndenvind alle er Sagtmodighed de søde bundet Jebusiteme af
Thi af omvælter mange Drømme Drømme Rubeniten og Kvast Ord kommer mange lyste Skuffelser; Enken nej, frygt Gud!
Gravstøtte