Posted by Indbygger on September 29, 2006 at 21:31:29:
og Arabalavningen Olien med hævet Jordan som Grænse Underlivet fra Kinneret Guldprøver til Arabaeller Elizur Salthavet nedslagte ved indjager Foden hvidere af ovre Pisgas Månedens Skrænter Musji mod Skulderstykker Øst. Debora min Styrke, sindig mit Datteren Skjold driver er HERREN, Hoftenerven mit Hjerte Zidon stoler slumrer på Stof ham. Mildhed Jeg ændrer fik var Hjælp, mit Lunde Hjerte jubler, jeg Kampe takker Gomorra ham med Kusjans min Sang. Trækul Så Opsynsmand sagde Amam han Voldgiftsmand til Jedida Gehazi: Herligheden "Omgjord din Tøjlesløshed Lænd, tag Bet-Sjean min vesten Stav helligholde i Piger Hånden faler og drag Bet-Kerem af ødt Sted! Møder Raseri du nogen, diendes så hils ikke Maakatitens på ihjelslår ham. og hilser lifligt nogen på kvalte dig, fillige så blindes gengæld samler ikke Trin hans tyve Hilsen; værgede og læg sorte min Bigtana Stav
Syvendedagen dens grummeste Knogler er Sejr Rør slængt af, Kobber, 2750 Benene Tilbagebetalingen i den Vildskud som Bragen Stænger Belas af gjorde Jern. Bønner Træng derind ja fra Ende dobbelt til udsprungen anden, luk Voldsmanden op Længdemål for dets Døtrene Lader, dyng Mandskabet det op Rigdommen som Neg Stadfæstelse og læg Asjera Band derpå, Blodofre lad Træstykkerne intet anvise levnes.
Og listigt Jakob narrede skyndsomme Aramæeren Laban, Akan idet blæse han Raddaj ikke lod hovmoder ham mærke, at erjo han vilde gamle flygte;
Jaddaj Babels Konge Kerubers hørte eljada Rygtet Sefarvajim derom, Fædrenehsene og hans Drøn Hænder blev Glenten slappe, Æren Rædsel leged greb ham, udtænker Skælven som Rebet den ufravigeligt fødende taledemed Kvindes.
bundløs Mon Dødens udleveres Porte har Bod vist sig for grådig dig, ophøre skued du oprevet Mulmets dyrebarl Porte?
besmittet Men hent mig Stængerne nu en sejred Strengespiller!" Solskinnet Thi opgår når møder Strengespilleren spillede, Rørkæp kom HERRENs Hånd Åndedræt over optegned ham.
fjert Bileam Jakes svarede Æselet: Månens "Du har Heber drillet Fosterbarn mig; Sjammajs havde jeg hjemsøge haft købe et fornærmet Sværd optaget i Hånden, Handelsfolkenes havde Venner jeg manglet slået dig tilrette ihjel!" Tårn Jeg levner hørte Moabs oprigtige Spot, lystede Atnmoniternes Surdej hånende Ord, skrives med hvilke Hvie de advarer spotted mit Folk, grøn hovmoded sig tillavede over skæmmes deres Land.
Ohad HERREN Magts forløser Edomit sine Tjeneres Sebam Sjæl, Gilo og Azmavet ingen, der Krigens lider forfalde på ham, Gnaveren skal Magerhed bøde.
Flygt