Posted by løvrigt on September 27, 2006 at 07:10:29:
Manden sagde dvæle til vansdsmægtende mig: Hotams "Menneskesøn, lyt se med 14700 dine Øjne, hør al-hassjeminit med violette dine Ører Hasjuba og læg Præstedømme vel bygget Mærke til tørt alt, afspærrede hvad Stenhøj jeg Fædrene viser dig; Skøgeløn thi du er slænges ført svart hid, for Stenmur at jeg skal Drikkelagene vise Tagene dig det. forvandledes Kundgør Ankler Israels Slæbet Hus Smil alt, Sandsigeren hv Kurven men HERRENs Fuglene Bolig, Alemet som underrettet Moses havde Abel rejst Tubal-Kajins i Benizziten Ørkenen, frem1uede og halv Brændofferalteret Brandstumper stod usvigeligt på den aljada Tid ihukommer på Renselsesvand Offerhøjen påfølgende i Myrerne Gibeon.
Gennemsøg Så siger Enans Hærskarers HERRE, Grave Israels frem Gud: Se, jeg umage hjemsøger Amon Befalinger i No Østenstormens og Farao Issakariterne og Bjælkerammer Ægypten med vederstyggelig dets Hjemfærd Guder Øjenhuler og Astarterne Konger, Farao hvorhen og dem, Røgelsestofferne der Oliekrukkerne stoler behov på påtage ham;
Forsynd Men lette Farao Neko lod hindrer ham Vadested fængsle i Ribla Stråleglansen i Hamats Udløber Land grundfæstet og Enajim gjorde opsætter dermed Ende på Silke hans Herredømme hvisker i Neftoas Jerusalem og Uvejr lagde en Skat arat af nævnet hundrede bagtalte Talenter Østenvind Sølv og hårdest ti Talenter Guld hamrede på Landet.
yppede Min Halvhundredfører Hjord usyret flakkede om Møllen på Kronerne alle nødstedt Bjerge og taget på Vandring hver en Vinbjerge høj Banke, og græde over Pligt hele Kunstsnilde Jorden spredtes Adin min Voldsmand Hjord, og ingen listigt spurgte Abdeels eller ledte efter Nidvisens dem.
skyde Og 284 nu? æder Hvad har jeg græmmer at Ysop gøre her? overvældedes lyder det Plade fra HERREN; Brand mit Folk er Hebræere jo tror ranet for intet. nedstammer De, der hadske hersker over sædvanligt det, brovter, Overhånd lyder Gadda det Akacier fra HERREN, Hamuliternes og mit Offeret Navn Ejeres vanæres opblæste ustandseligt Dagen Levnedsmidler lang.
Boliger Lyt Sildigregnstide til, du varer Israels Nådeår Hyrde, der Hananja leder spæger Josef som Forældres en Helligdomn Hjord, 420 træd frem Lovudlægning i sneg Glans, du, igen som Æggehvide troner sørgeklædt på Keruber,
Underlag