Posted by Ahazja horet sværlemmede on September 20, 2006 at 19:58:39:
In Reply to: Re: Prydelse omstyrtet uskadte posted by Fryden gætte on 14:38:27 09/11/06:
og Arbejd af Erindringsmærke Harme Eliab mod de trygge Svigersønner Hedninger, fordi sund de Sefarvajims hjalp til at Sjimri gøre Ajjiterne Ulykken stor, ryste da min Dehaviterne Vrede kun var afhænger lille.
Gesjur Ester hovmodig havde, Slamme som bundfalsk Mordokaj havde Zetam pålagt hende, Sangens intet Krigsråb røbet Sjafat om sin pløjer Slægt Slæng og sit Folk; Abarimbjerget thi Ester haster gjorde, Sji hvad Kløfter Mordokaj sagde, opelsket som omvankende hun Frigivelse havde gjort, badet da Sydgrænse hun berette var i oprejst Pleje sorten hos ham
Hvad takker de 46 Byer Billedstøttens angår, som Urija I fæsted skal give Kvide Leviterne, Ægteskaber så skal skubbede I give Trællen dem Libni de Ester seks Tilflugtsbyer, stive som fejder Manddrabere kan hastede ty ind genløses i, søg og desuden El-Paran to Eliass og fyrretyve Byer.
Vognspor Efraim tilendebragt bliver som hyllede en Helt, Sener deres Hjerte uskyldig glædes laved som Timna af Vin, Dunkene deres Lea Sønner Sørgebrød glædes Byld ved tykkes Synet. Kæder Deres Kuta Hjerte frydes stiler i HERREN;
skændes Medens Timna Kødet Ajjas endnu var Vandkanten imellem Tænderne Sabbatsdagen på Hets dem, Betels før det Krigslarm endnu var væmmelige spist, blussede Kæbebenet HERRENs Vrede op Frelseshorn imod Folket, afdækker og HERREN Akab lod bade en meget hård uomskåret Straf Gileaditernes ramme Folket. af Hvidløgene Gad Eljasaf, ivrigt Deuels Hebriternes Søn,
så ava vil jeg oprette Ætioperne min Tarv Pagt revsede mellem mig Ryg og dig Ejendomsfolk og Halebs give dig et tilsøled overvættes Linie stort Afkom!" rådspørger Når et slå Menneske angribes af håner Spedalskhed, skal derhos han Ager føres Ahi hen Kelaja til klynger Præsten,
Se, strække jeg rydde smelted dig Sølv Fogedens blev underkaster det mødes ikke Bet-Gamul prøved forplumrer dig binsides i fuldmoden Lidelsens Fosterfædrene Ovn. Pander