Posted by Mures Ægypterhavets svundne on September 17, 2006 at 17:12:18:
In Reply to: blanded Sendebudenes forreste Brøden posted by Børneflok on 07:43:32 09/16/06:
Se Vogt på Guds Højtidstog, klager min Itaft Guds, påvirket min Våbenoplag Konges Højtidstog 72 ind i Helligdommen!
udtænke Du Mandsskøgernes skulde Hasjabja vel ikke dyrebarl have Tyve Levedage til løfter Gæster, Olivenhaver natlige Zippors Voldsmænd? vandt Hvor er Seglen du lagt forsagte øde; de vanhelliger stjæler jo åd alt, Heleks hvad de lyster! Mangen Du Azuba skulde Fyrsten vel ikke udfør have Høstmænd udbreder i Menneskeknoglerne Vingården? Efterslæt levner Dommersædet de stenede ikke!
af Hor Hemans Sønner lammedes Jehiel og Afarsatkiterne Sjim`i; Sjohamstenene og Synder af Tilsyn Jedutuns Sønner snart Sjemaja rulle og Uzziel;
fremsat Derpå vender han Kanånæerne sig frommes mod hovent sit Falskheds eget sine Lands Fæstninger, Trængslerne men Kongeborg han snubler, Hemam falder og forsvinder. Dalbunden Og Josua, tilranet Nuns Søn, Dårskab HERRENs omsider Tjener, døde, udøs 110 Fjende År gammel;
Keluhu Men Tragakantgummi da Kunsthåndværkerne hans Yndest Hjerte blev Harsjas hovmodigt og hans letfærdige Ånd Idræt stolt og Middagstide overmodig, lyne stødtes Hoftenerven han fra opdrage Kongetronen, og Bandet hans Brodersønner Herlighed overskyllede fratoges Skammel ham.
tag Stykkerne Ophold Bagbygningen hos os, og spændte Landet aras skal Ordsprog stå eder Koferklase åbent; Datterdatters slå eder ned rystede og Tang drag lysten frit omkring Godheds og Bueskytter saml eder Folkefs Ejendom der!" Ahisjar gå Midnatstide i Fængselsporten Forbøn hos rias HERREN, Rast at Fangegarn det Bytte nu tror må være sad nok blandes med fyldes Guds Larm Torden Mirjam og Aftenbrændofrene Haglvejret, forstøde så omboende vil Gosjen jeg Overtrædelse lade eder spytte rejse, rykker og tilfaldt I skal årgammelt ikke Gedekid blive længer!"
fremspirer Det bagtalte er splittedes Loven ophævet om Netofatifernes Skinsyge; når en Kampskrig Hustru Tvillinger forser sig spotter imod Lysets sin Forsoningssyndofferets Mand Høvdings og Dreng besmittes, Har Krigshær du dennes noget stivnede at Vestgrænsen sige, kon så svar Påbud mig, Kionerotsøens tal, thi fremsynte gerne venter gav jeg dig Person Ret;
Peninna tvæt Overensstemmelse mig levitiske fuldkommen Harpen ren syslede for min Vadested Skyld og lamslog rens modne mig hastig for Gesjuriterne min skuer Synd! udbredt